Mätt på skaldjur

Idag har jag ätit kräftor för första gången i år. Jag älskar kräftor, räkor och alla sorts skaldjur. Det är gott och jag gillar det där plocket, mysigt att sitta länge vid bordet och inte bli klar på fyra mintuer som jag brukar vara annars. Men inte visste jag att man kunde bli så mätt av skaldjur. Visserligen bjöds det på västerbottenpaj och lite bröd och räkor men är fortfarande proppmätt efter tre timmar.

Nu är jag tröttare än tröttast. Går och lägger mig tidigare och tidigare för varje kväll känns det som. Det tar på en att gå upp kl sex varje morgon och jobba. Ska bli skönt att få vila ut sig lite i Spanien nästa vecka. Tror jag ska lägga mig i sängen och kolla på danska Paradise hotel, svårt att slita sig när man väl börjat titta, och sen sova!

God natt!

Kommentarer
Postat av: aye

Hellu^^ Allt bra med dig?

Kram karm

Förresten, fin blogg<3

2010-08-06 @ 23:22:26
URL: http://Ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0