Hemma

Nu är jag hemma ifrån Spanien. Efter tretton timmar på resande fot (vi flög till Köpenhamn och bytta plan till Arlanda) känns det skönt att vara hemma Men det känns inte bra att behöva gå upp och jobba imorgon. Idag är det en vecka kvar tills jag åker ner till Karlskrona. Känns som att denna vecka kommer bli ganska fullproppad med allt som ska hinnas med. Ska jobba hela veckan, tror dessutom att jag har längre arbetsdagar denna vecka eftersom sommaranpassningen har slutat. Imorn efter jobbet ska jag och mina syskon fixa det sista med mammas och pappas födelsedagspresent och efter det ska jag på massage. På tisdag ska jag på begravning + lunch med släkten (får se hur jag gör med jobbet eftersom begravningen börjar 11.30) efter det ska jag och Chris till IKEA. Sen måste jag hinna med att klippa mig, fixa min utväxt, börja organisera alla mina saker och PACKA, träffa vänner och säga adjö, hinna träna (varit grymt lat nu en vecka) och ma+pa 50-årsfest på lördag..

Nu dags att sova! God natt!


Kommentarer
Postat av: Kajsa Bjäräng [FOTOBLOGG]

hejsan!

jag är en av finarlisterna i en tävlig!

om du röstar på mig och sedan komenterar i mitt senaste inlägg så länkar jag dig sen lite senare!



jag är nr.7!

du röstar i detta inlägget:

http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment

skulle vara supersnällt! :)

2010-08-20 @ 17:26:10
URL: http://kajsabjarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0