En lista (skriven tidigare idag (igår))

Du heter: Sarah

Smeknamn:
Sarry, barry, Sarah med h, Saris

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Har ingen. Då försöker jag lyssna på glada låtar


Beroende av:
Kärlek, närhet, vänskap, mat


Vad tror folk om dig?
Första intrycket att jag är liten och oskyldig. Sen hör jag ofta att folk uppfattar mig som bitchig och dryg


Vad får du oftast komplimanger för?
Får faktiskt rätt ofta komplimanger men inte för något specifikt vad jag kan komma på nu


Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv och inte skämmas för den man är


Brukar du skratta för dig själv?
Ibland hihi


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
”Okej hihi J” –från Linnéa ;P


Var bor du?
I Karlskrona, men under sommaren bor jag i Södertälje hos mina föräldrar


Trivs du där?
Ja på båda ställena


Har du haft sex idag:
Nej


Hur svarar du i mobilen:
Hallååå


Vem ringde du senast?:
Mamma


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Mamma sa att hon skulle leta efter min handduk när hon kom hem


Brukar du komma i tid:
Ja jag är punktlig


Hur känner du dig nu:
Glad och förväntansfull


Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, vitt


Vad tycker du om fötter:
Inget speciellt, är dålig på att ta hand om mina egna

Vad saknar du:
Karlskrona saknar jag allt lite, speciellt när man varit därifrån ett tag

Hade du en bra kväll igår:
Ja, mysigt med familjen


Favorit dryck på morgonen:
Dricker inget på morgonen, vatten. Men äter jag en senare frukost så är det te


När brukar du oftast gå och lägga dig:
Nu när jag jobbar så kl halv tio ca. Annars vid 23-23.30


Är du blyg?:
Ja fast inte alldeles för mycket


Sysslar du med någon idrott:
Har ridit större delen av mitt liv


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja, eller snarare stark attraktion


Har du spytt offentligt:
Ja bland annat i skolmatsalen 2:a dan i ettan när jag var 7 år. Vågade inte säga till min lärare att jag mådde dåligt


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Utforska min sexualitet


Är du nöjd med ditt liv:
Jadå


Är du bortskämd:
Ja det är jag nog


Vad gör du i morgon:
Ligger vid poolen i Spanien och har det gött


Vad är det värsta du vet?:
När jag får mina tankar och har ångest


Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja både och


Vad är det finaste du fått?:
En häst av mamma


En speciell dag du minns:
Kommer nog aldrig glömma min studentdag, 5 juni 2008, en av de bästa och roligaste dagarna i mitt liv. 4 oktober 2006 när jag fick Matador och 23 februari 2008 när han såldes bland annat.


Du samlar på:
Beck-filmer


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma


När grät du senast:
Här om natten när jag drömde att mormor hade dött


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Fixa en schysst lägenhet i Sthlm


Vill du gifta dig:
JA!


Vill du ha barn:
Ja så småningom


Är du musikalisk?:
Nej inte det minsta


Vad dricker du helst när du är törstig:
Mineralvatten


Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Det har hänt ett par gånger


Biter du på naglarna:
Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0