Cumbre del sol



Här kommer lite hälsningar från Spanien!
Har det jättebra här, trivs som fisken i vattnet. Det är hur varmt som helst på dagarna och lite färg har det färgat av sig på min hud också. I natt var det oväder här, blixtrade en massa och var storm ute. På morgonen så låg saker omkullvällt och det låg skräp i poolen. Just nu tar jag lite solpaus efter lunch, ska strax ut och lägga mig vid poolen. På förmiddan har vi varit på stranden några kilometer bort i några timmar och jag badade för första gången i år (räknar inte med mina dopp i poolen). Ikväll ska vi tillbaka till staden där stranden ligger och äta middag. Igår var vi också där och kollade omkring lite. Jag hittade en butik med MASSA smycken. Där shoppade jag loss på billiga smycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0