25 augusti

Just idag är jag rik, just idag mår jag bra! Skämt å sido, idag kom feting CSN + feting lönen in på kontot. Känns gött, som jag slitit i sommar för detta. Hoppas jag kan hålla någorlunda i mina pengar också bara. Ska iallafall fira med en liten runda på stan med Emma, lite nödvändigheter som ska köpas. Grymt sugen på att köpa massa höstnytt också, nu känns det som om jag bara har massor av sommarplagg och höstplaggen från förgående år är fula.

Nu är även nollningen igång här på BTH. Hänger inte med så mycket i det iår. Men var på kåren i söndags, måndags och på den gemensamma dagen igår. Får se om jag hänger med på pubrundan ikväll, har inte bestämt mig. Tycker faktiskt inte den är så kul. Borde kanske stanna hemma och läsa i min tjocka, engelska skolbok som vi ska ha skummat igenom 9 kapitel ur. Dessutom borde jag ta mig till friskis och fixa nytt kort och komma igång med träningen igen, jag har knappt tränat i sommar och tappat de några musklerna jag hade och gått ner i vikt. Så det får antingen bli idag eller på fredag. Sedan blir det minst tre pass i veckan.


Sexistenz och .smoersex under den gemensamma dagen i Karlskrona igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0