23 augusti i Karlskrona

Hej kära vänner! Nu är jag i Karlskrona igen. Kom igår, körde ner med venton för jag hade inte fått med mig all min packning annars. Resan tog 5 ½ timme, tog en kort rast i Oskarshamn för lite mat. När jag kom fram var det bara att bära in alla miljoner kassar och reda upp den någorlunda för på kvällen sen kom tjejerna över på lite förfest. Det var så kul att träffa dem igen. Efter den lilla förfesten hemma hos mig gick vi upp till Minerva och nollningsförfesten och kollade in de nya nollorna och sexmästeriet. På kåren sen blev det MASSA dans och vi hade hur kul som helst. Jag och Johanna promenerade hem vid tolv-tiden eftersom vi skulle ha skola idag.

Idag har jag som sagt börjat skolan igen. Känns helt okej. Idag hade vi bara introduktion på terminen och temat, tog kanske två timmar sen fick vi gå. Då gick vi och lånade böcker i bibblan och fixade våra studentkort. Sen åka jag och Johanna upp till Amiralen och hämtade ut min kamera på ONOFF, fick himla bra service av personalen där (Mattias :P). Därefter mötte vi upp Emma och Rasmus för lunch och sedan en lite runda på Maxi. Nu har jag skaffat ICAkort och blivit lite mer vuxen. Kassörskan tyckte också att jag skulle betala 53 kronor för en liten vitlök, men det tyckte jag var för tok för mycket.

Nu har jag precis duschat, blir lite festligheter ikväll igen, är ledig fram till torsdag nu! Vi ses på kåren!


Min älskade Baileys! Snodde bilden från Emma.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ni är så fina ihop!

2010-08-24 @ 10:15:01
URL: http://emmajson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0