27 april - Dagens

Idag såg jag ut såhär. Allt lite vårigt, och visst var det varmt ute idag alla Karlskronabor? Man blev varm i skinnjackan, men sånt gillar vi.


Idag som igår
har jag suttit i skolan och pluggat med Emma. Vi hann gå igenom allt, men det känns läskigt att jag inte känner någonting alls för den här tentan.. Svårt att veta vilka typer av frågor som kan komma. Skulle behöver lite riktlinjer, lite instuderingsfrågor som man alltid fick på gymnasiet.


Tränat ikväll,
ett tråkigt medelpass. Men imorgon blir det mitt favoritpass - onsdagsstep! Till middag gjorde jag scones, och avnjöt med OST, härligt kombo. Sen gick jag ut en stund på kvällskvisten, samtalade lite med grillgänget utanför och tog en kvällspromenad.


Kommentarer
Postat av: M A R I A - mode, outfits & inspiration

Jättesnygg outfit, älskar halsbandet!

2010-05-02 @ 11:07:48
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0