26 april

What a day!
Ställde klockan på tidigt idag för att komma upp och plugga, hann plugga en stund hemma innan Emma och jag bestämde oss för att plugga tillsammans i skolan. Johanna kom förbi en stund och vi blev väl förhoppningsvis lite klokare iallafall. Men jag undrar vart min tentaångest har tagit vägen, den brukar alltid infinna sig såhär tätt inpå tentan. Kanske knackar den på imorgon. När vi kände att vi inte fick in något mer i huvudet cyklade jag och Emma in till stan och shoppade liiiiiite och tog årets första mjukglass i Hoglandspark. Mycket gott! Cyklade sedan hem och någon timme efter det begav jag mig till friskis och träffade Sanna. Vi tränade en timme core. Påvägen hem ringde mamma(!) som äntligen är hemma på Svensk mark. Har inte pratat med henne på tre veckor. Hon har köpt ett par vita converse till mig, så nu äger jag (snart) mitt första par. Niiiice!

Nu blir det till att försöka torka håret, sedan renbädda sängen för att sedan slänga mig där i med datan och lite tv4play innan det är dags att sova igen. Ska träffa Emma i skolan i morn klockan 10.


Kunde knappt bestämma mig så jag fick hälften saltlakrits och hälften tuttifrutti=GOTT!

Kommentarer
Postat av: Fridas Fashion

Den glassen såg god ut! :)

2010-04-27 @ 16:18:50
URL: http://fridasfashion.se
Postat av: Denise

glassen ser riktigt mumsig ut :D

2010-05-01 @ 20:56:34
URL: http://deniselarssonslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0