18 april

Har nu på eftermiddagskvisten haft Johanna på besök, som varje söndag de senaste veckorna. Våra söndagsmiddagar börjar bli en tradition och det gillas. Vi (hon, jag sprang fram och tillbaka till tvättstugan) lagade mat thailänskt med kyckling och ris. Smakade helt fantastiskt gott, godaste jag ätit på länge helt klart. Mycket trevligt, lite boktipstimme hann vi med också.

Pratade precis med pappa och han berättade att mamma blivit bokad på ett plan hem den 30/4. Hon är i New York och skulle kommit hem i morse. Men som alla vet (förutom Emma ;P) så är all flygtraftik över Europa (vad jag vet) inställd pga vulkanen på Island. Så hon får bli kvar på andra sidan jordklotet i 1 ½ vecka till. Då är det ju tur att hon bor hos en vän och inte på hotell eller så. Men tycker den där vulkanen kan ta och tagga ner lite nu så jag får hem min käre mor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0