13 april

Dagarna bara flyger iväg, nu ligger jag här igen i sängen med datorn. Dagen har varit bra. Var tvungen att gå upp tidigt för att ta mig till infektionsmottagningen och ta sista vaccinationen av Hepatit b, så nu har jag fullt skydd om jag nu skulle vara klumpig och råka sticka mig själv igen. Hade sen basgrupp då jag, Emma och Josefin hade vår lektion i sex & samlevnad, J hade glömt sina anteckningar så det fick bli lite inprovisation men gick bra. Vi inledde vår presentation med det här sköna videoklippet från Robins med Filippa Bark:



Haha klockren, uppskattades av vår handledare också ;)

Ikväll blev det lite grillning vid kåren med massa folk. Johanna var snäll och hade med sig fläskfile och potatissallad till oss, och Emma vitlöksbröd. Årets andra grillning smakade väldigt gott. Solen var dock inte framme så det var lite kallt. Jag och Emma tog ett varv runt kåren för att värma upp. Annars var Johannas famn ganska varm och skön. Två knäppgökar badade också. Hallå April, jag badar knappt på sommaren, inte i Sverige iallafall. Trevlig kväll ändå.

Nu blir det nog lite tv4play sen sova. Ledig imorn med massor av självstudier. Måste träna också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0