11 april

Idag är det en fin dag. Har varit i kyrkan och en sväng på stan, enda affären som var öppen var Åhlens. Köpte sedan med mig lite mat från Subway och tog en promenad hem. Ikväll kommer mina fina vänner Johanna och Emma hit. Vi ska grilla och vädret är ju perfekt för det nu. Så alldeles strax ska jag ta fram grillen ur boden och fixa iordning den lite, undrar om jag har någon tändvätska kvar?? Det är början till en tradition våra söndagsmiddagar. De är så mycket roligare och godare att äta middag ihop med sina vänner. Söndagar betyder aldrig ångest för mig längre och det är skönt!

Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Underbart med grillning! Det skulle jag också vilja göra idag!

2010-04-11 @ 15:14:31
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0