10 april

Hej bloggsen! ;)

Har inte haft någon blogglust alls de senaste dagarna. Nu känner jag att jag vill blogga men har inget roligt att blogga om. Det som händer i mitt liv nu är massa plugg. Det är mindre än två månader kvar till sommarlovet men innan det ska vi har hunnit med så sjuuukt mycket saker. Det blir inga slappa två månader alltså. Sitter nu med det sista på kompletteringen på min hemtenta, dessa löpande referenser gör mig galen. Galen alltså. Som tur var ska jag på cirkelfys om några timmar där jag kan få freaka ut totalt, det behövs. Sen ska jag ta ledigt resten av kvällen.

Så himla boring känns det just nu... Jag längtar hem och bort på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0