1 april - Skärtorsdag

Har haft en jättebra dag! Dock började den inte så bra eftersom jag drömde mardrömmar (att jag fått schizofreni/mani och att jag var på en sjunkande båt) men vaknade glad iallafall. Fick faktisk frukosten serverad av min käre bror som även spelade gitarr för mig under hela måltiden. Han har precis börjat och ville så gääääärna visa upp sina färdigheter.

Sen åkte vi till Willys och handlade massa påskmat, köpte massor med godis, trots att godiset var utplockat som *pip*. Jag ville åka till den bästa godisaffären i Kungens Kurva men Chris vägrade, trots att han hade lovat. Efter det besökte vi mormor och fikade med fruktsallad och spelade Bingo och Uno.

Efter det åkte jag in till stan med Linnéa och Susanna. Vi gick i affärer och jag råkade shoppa två plagg, ooouuups, men båda var på rea. Vi besökte även Nancy´s (som är ett måste om man är i Södertälje) där jag åt en jättegod Ceasarsallad.

Vid sex åkte vi upp till Hovsjö och KU. Sist jag var i Hovsjö var i somras, innan branden. Dock såg det ut som vanligt där förutom att det var några hus som saknades. Jättekul att träffa alla härliga människor igen. Man blir glad ända in i själen.




Haha det går inte att trycka upp den bilden på mig och Linnéa, tror inte hon skulle uppskatta det, men fy tusan vilken skön bild på henne, vilket skratt!!

Så min dag har varit toppen, har planerat in så mycket nu under dagarna när jag är här. Det är så mycket man vill hinna med och så många männsikor man vill träffa. Hehe, dock har jag planerat in saker med Linnéa och Sus typ varenda dag... Men vad gör det, de två gör mig glad och det är sådana människor jag vill umgås med.

Ne nu ska jag sova. Imorgon är en annan dag!

Kommentarer
Postat av: sarah

Glad påsk, och ha en bra dag!:)

2010-04-03 @ 01:44:52
URL: http://olofssonsarah.blogg.se/
Postat av: Sofie

vad gott det ser ut! :D

2010-04-03 @ 07:43:04
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Vad gott mums!

2010-04-03 @ 09:50:35
URL: http://kattungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0