7 september

Kände för att uppdatera min blogg lite, dåligt med sånt va? Sitter här framför min tvapparat och tittar på roast på berns, det är rätt kul måndagsnöje. Har en helg fylld med praktik bakom mig och är nu ledig två dagar, härligt. Redan varit en vecka på praktiken, ortopedavdelningen på sjukhuset här i Kna, och det har gått snabbt. Börjar komma in i rutinerna och arbetsuppgifterna nu, även om jag känner mig långt ifrån van, kommer jag nog aldrig bli. Känner mig rätt osäker, så mycket nytt, har i princip aldrig varit på sjukhus förut. Även om jag tycker det är kul när jag får göra SSK-sysslor så har jag även börjat tvivla på om jag verkligen har valt rätt yrke, jag vet inte.. 

Annars så trivs jag bra här nere i Karlskrona. Känns bra att vara tillbaka igen. Har skaffat träningskort på friskis så nu har jag kommit igång och tränat också! Trivs bättre i lägenheten nu också. Saknar dock familjen lite men åker hemhem den 25 sep.

 Puss

Kommentarer
Postat av: Ludde

Flyttade till Karlskrona igår. Verkar vara en jätteschysst stad i sig. Segt bara att inte känna någon här, även fast blekingarna verkar vara rätt sällskapliga av sig.

2009-09-12 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0