4 oktober

Igår var det den 3 oktober, och det är min födelsedag. Jag fyllde 20 år. Det är stort, nu är jag absolut ingen tonåring längre... Känns lite läskigt att få in en två i början på min ålder. Min åldersnojja började redan som 18-åring. Två år sedan, helt sjuk. Jag blir äldre och äldre utan att jag kan stoppa det. Men det är klart man vill bli äldre, man vill ju leva. Men måste det gå så snabbt, måste stanna och njuta av nuet vilket inte är så lätt när det känns svårt.

Usch nu vet jag knappt vad jag babblar om. Så negativt var det inte att fylla år, det var rätt trevligt också!



En Sarah på 18-årsdagen! Då fick jag gå ut på pubben och dricka drinkar. Haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0