30 oktober

Jag har insett att… Jag har blivit vuxen.
Jag pratar… Gärna om intressanta saker.
Jag lyssnar på… Min blandadlista på Spotify.
Jag tycker om… Godis.
Min(a) bästa vän(ner) är… Linnéa och mina syrror.
Min första kyss… Minns faktikt inte.
Jag avskyr när folk frågar… Hur går det i skolan då Sarah?
Kärlek… Härligt.
Jag kommer alltid att… vara mig själv.
Jag är hemligt förälskad i… Hihih
Sist jag grät var… Förra veckan när mamma berättade om mormors tillstånd.
Min mobiltelefon är… Grön och grann.
När jag vaknar på morgonen vill jag… Bara sova mera. Eller äta frukost, det är så gott.
Innan jag går och lägger mig… Läser jag.
Just nu tänker jag på… Framtiden.
Ikväll ska jag… Bara softa framför tv:n.
Imorgon ska jag… Födelsedagsfirande hos A-M sedan KINKY NIGHT!
Jag vill verkligen vara… Snggast imorgon.
Jag har aldrig haft… Inga pengar kvar på kontot när månaden är slut.
Det roligaste jag vet är… Att rida, shoppa, umgås med människor jag tycker om.
Dryck jag gillar är… Mjölk.
På helgerna brukar jag… Umgås med vänner, städa.
Den dummaste kommentar jag fått är… Att jag ser ut som 12 år.
Den bästa kommentar jag fått är… Alla komplimanger.
Jag ser fram emot… Morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0