17 oktober

Halllou... Sitter i skrivandet stund i min nya soffa som mamma, pappa och Chris kom ner med igår. Just nu sitter vi (eller dem) och tittar på en tråkig film. Likt mig så tröttnade jag efter halv, sitter och slösurfar på datan istället. Ikväll har vi varit och ätit middag på Mirage, god plankstek blev det där. Därefter köptes en stor godispåse på hemmakväll. Orkade äta några bitar sen vart det helt proppfullt i magen. Imorgon åker de hem igen och jag blir själv =(. Men sen dröjer det bara en vecka sen träffas vi igen. Ska nämligen till Linköping då, farfar fyller år och vi ska ut och käka med släkten.

Nu är filmen slut här, wieee!! Hare hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0