5 november

Visst vill ni veta hur en proffsbloggare som mig dag ser ut. Det visste jag väl att ni ville, varsågod!

Åh vilken morgon, när jag vaknar tänker jag direkt frukost! Innan jag far in i duschen brukar jag slänga av mig morgonrocken och fint hänga upp handduken på duschdörren . Sedan är det in i garderoben och rota, just nu har jag märkt att jag ofta väljer inte det som jag tänkt ut kvällen innan, det blir jeans och topp som jag matchar med ett par klickklackar. På väg ut genom dörren får jag ett sms från Johanna som skriver "När börjar basgruppen idag?". När jag kommer fram till skolan hejar jag snabbt på min handledare Gunilla och eftersom jag inte hann med någon frukost slänger jag i mig en delicatoboll. Sedan åker datorn fram och den första sajten jag går in på är nästan alltid I´t learning eftersom jag måste hålla mig uppdaterad om mitt skolarbete... Det kanske inte vara riktigt sant.

Vips har förmiddagen flugit förbi och jag drar för en lunchdejt på
 bth:s cafeteria där jag träffar Emma som utbrister ”Ska vi äta tillsammans Sarah?” när vi ses. Efter vi ätit märker jag att det finns tid för en spontan shoppingrunda och beger mig till kårexpeditionen där jag köper postitlappar.

När kvällen kommer byter jag om till mjukisbyxor och beger mig till Willys där jag handlar mat ända till klockan är stängdags då jag känner att det är dags för betala mina varor och gå hem.

När jag till slut lägger huvudet på kudden ångrar jag att jag inte hunnit pluggat så mycket jag tänkt men är glad att jag har kylen och fysen full. På natten drömmer jag om dig innan klockan ringer och det är dags att kicka igång en ny dag.


HÄRIFRÅN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0