20 november

Hej gott folk!
Det var länge sen jag skrev ett riktigt inlägg med bara text. Ibland kan inte fingrarna flöda på tangentbordet fast man har så mycket inom sig. Helt enkelt! Ska försöka lite nu.

Idag är det fredag och igår var det torsdag och jag jobbade på kåren som bara hade öppet till 00 vilket var otroligt skönt. Det var färdig städat redan vid 01.15. Dock kom jag inte i säng förens vid 4-tiden, varför kan man ju undra. Idag sov jag till halv 12 och jag kände mig bakis, varför då kan man undra jag hade ju inte druckit en droppe alkohol. Men det känns ofta så när man sover så länge, så har gått med huvudvärk hela dan men vågar inte ta en ipren då jag igår fick lära mig att den tabletten kan orsaka magsår. Visst har jag problem? Min förkylning har inte släppt än. Mina lock för öronen har släppt pyttte lite sen igår då jag nästan var hörselskadad, dessutom viskade jag när jag skulle prata eftersom att min egna röst hördes jättehögt i mitt huvud. Ingen hörde vad jag sa.

Var iaf en stund i skolan på eftermiddan och fick lite plugg gjort. Nu ska jag bara ligga i soffan hela kvällen då jag inte känner mig riktigt på topp. Får se vad morgondagen har och bjuda på då, har lite aningar så den kommer säkert bli bra.

Jag längtar hem också. Tur att jag ska hem om en vecka och få min dos av familjen så jag kan klara av de sista veckorna innan jul sedan.

Vaccinerade mig föresten igår mot svininfluensan. Kom på nu att det kanske är biverkningarna jag känner av idag med huvudvärk och så?! Jag har inte så jätteont i armen längre iaf.

Nu ska jag sluta skriva på detta konstiga blogginlägg. Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0