24 mars

Lovar du att vara ärlig? Ja ska försöka

Du heter: Anna Sarah Isabella

Smeknamn:  Sarry, Sarahmedh

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Alla låtar kan bli deppiga om man är på ledsamt humör

Beroende av: Mat, sömn, boende, kärlek, pengar, kläder på kroppen

Vad tror folk om dig?: Jag tror folk har väldigt olika uppfattningar om mig. Jag har hört allt som folk har trott om mig.

Stämmer det?: Ja jag kan ändra beteende lite hittsomhatt

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är rolig

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag flyttade hemifrån när jag var 18 år, 50 mil från mina föräldrar & vänner till ett ställe jag inte visste något om eller kände någon.

Hur imponerar man på dig?: Använda sin humor

Brukar du skratta för dig själv?: Ja senast idag när jag tittade på "andra avenyn"

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej jag förstår dig:) Puss

Trivs du där?: Vart?

Äger du några converse: Nej, men liknande modeller

Sprit, cider, vin eller öl: Drinkar

Brukar du bli för full: Nej

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Ja lite allt möjligt

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Hallå

Vem ringde du senast?: Anna-Märta i lördags

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag & mamma pratade om lite allt möjligt

Antal timmar sömn inatt: Ca 6,5

Sov du ensam: Ja helt ensam

Brukar du komma i tid: Ja, min klocka på mobilen går 5 min före

När mår du bra: När jag är omringad av människor som jag tycker om och som tycker om mig

När blev du fotad senast: Förra gången jag var på kåren

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Fint i högklackade skor

Vad saknar du: Min familj

Hade du en bra kväll igår: Ja jag tvättade & kollade på "nytt läge"

Favorit dryck på morgonen: Mjölk

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på när jag ska upp dagen efter

Är du blyg?: Ja när jag träffar nya människor

Sysslar du med någon idrott: Nej inte just nu, men har ridit i många många många år

Vill du hellre ha mail än brev: Skulle nog bli jobbigt att få så många brev som man får mail. Mail går snabbare & är mer miljövänligare. Men skulle det inte skickas brev skulle jag inte ha något extra jobb.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Förälskelse men inte kärlek

Har du spytt offentligt: Ja jag spydde i matsalen andra dagen i ettan när jag var 6 år

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt det där som killar gör

Är du nöjd med ditt liv: Jadå det ska man vara, jag har det ju så bra men det är klart att man vill ändra på vissa saker

Är du bortskämd: Ja och har nog alltid varit och kommer alltid att vara

Vad gör du i morgon: Har två föreläsningar i skolan

Vad är det värsta du vet?: Kan inte säga

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Ingen aning, men det blir en del på mat och dyligt

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:

Vad längtar du till?: Påsk just nu

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja jag har bra vänner, men riktigt riktigt få nära vänner

Vad använder du för shampoo?: Elvital

Vad är det finaste du fått?: En häst av mamma & en burk med 365 speciella lappar av Johan

En speciell dag du minns: 5 juni studenten tex

Hur gammal är du: 19

Tycker du om någon just nu: Jag tycker om massor

Du samlar på: Kläder

Gröna eller röda äppeln: Kan inte äta äpplen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

Gillar du golf: Nej, minigolf en gång per sommar endast

Vilken tid gick du upp idag: 06.15

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Ja jag grät ofta förut, inte så ofta längre

När grät du senast: Vet faktiskt inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Mycket

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej man ska ha de kläder man trivs i

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 10-tiden

Har du piercing: I öronen

Vill du gifta dig: Ja abosolut

Vill du ha barn: Ja så himla gärna (Att gifta mig & få barn är typ mina högsta drömmar här i livet)

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Nej det kan jag inte påstå, men den blir ganska god ändå

Är du flygrädd: Nej inte särskilt, kanske efter att ha tittat på nån av de där 11 september-filmerna

Hur vig är du: Helt ovig

Är du musikalisk?: Nej inte alls

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Gräddglass

Tror du på ett liv efter döden: Jag tror på Gud

Tycker du om sushi: Har aldrig provat, men vill så gärna göra det

Vad äter du helst när du ser på film: Godis

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls fast har blivit mindre av det nu på senaste tiden

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja vem har inte det nån gång?
Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Oj inte ofta. Har mina promenader, försöker varannan dag iaf

Senaste låt du hörde: Warwick Avenue - Duffy


Kommentarer
Postat av: - H *

- värst vad alla har tagit den listan ..

2009-03-24 @ 22:58:07
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Saritta

snor den :P

2009-03-30 @ 02:21:28
URL: http://saritta.blogg.se/
Postat av: Ronja

dessa är underhållande. och håller med dig om vattnet. det är bäst när man är törstig

2009-03-30 @ 10:23:50
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: alva

roligt :)

2009-03-30 @ 15:00:15
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: ronja

ohshit :P

2009-03-30 @ 17:10:48
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, du påminde mig om andra avenyn! Det har jag ju glömt! =D

2009-04-08 @ 20:28:54
URL: http://neusen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad tycker du om coolstuffs Selk'Bag? :-)

2009-04-30 @ 15:22:18
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0