19 juni

Midsommarafton idag!! I år har det inte varit så speciellt. Mamma och pappa är borta på 50-årsfest i över helgen. Idag så har jag umgåts med mina syskon + ett bihang till Chris, vi har grillat fläskfile och ätit blåbärs/rabarberpaj till efterrätt. Ingen typiskt midsommarmat (som är så gott) men det kändes somrigt iaf, trots vädret. Annars har jag inte gjort så mycket ikväll, spelat lite sims och tittat på Anders i ff. Saknar midsommrarna när man var liten då vi var ute i sommarstugan i Flen hela släkten hela midsommarhelgen, med mat och fika hos Bladan, då man alltid fick massa godis. Oftast tog man sitt första dopp på midsommar också. Allt kändes så sommar! Kan tänka mig att man är i en mellanperiod nu. Om/när man får barn nån gång i framtiden så får man kanske uppleva en riktig midsommar igen.

Midsommar 2008 - Konfaläger på Alphyddan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0