9 januari

Första natten i min säng var sådär. Hade svårt att sova och så vaknade jag mitt i natten och hade svårt att somna om. Min säng är verkligen hård. Saknar min säng hemhemma, den är perfekt, mjuk, kanske lite liten dåra. Sen var jag tvungen att ha öronproppar även fast jag sov ensam i lägenheten. Det har blivit något konstigt med mitt element. Det låter om det, som om att det är någonting med klor där inne som krafsar och vill komma ut. Ni kan ju tänka er själva hur det låter... Det störde mig som tusan, plus att det var massa annat ljud, bland annat från grannarna, att bo i lägenhet säger jag bara.... Hehe man har blivit bortskämd när man har bott hemma i tre veckor.

Men nu ska jag sluta klaga, det känns som att jag bara klagar i den här bloggen. Men januari är tråkigt så då får man klaga lite.

Ikväll ska jag kolla på Let´s dance och heja på Blondinbella :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va jobbigt det måste vara!

Hoppas att du haft en trevlig kväll och spana gärna in min blogg.



Kram

2009-01-09 @ 20:06:09
URL: http://lindahodin.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag hade precis samma problem när jag skaffade ny säng men efter 3 natter så sover jag som en ängel haha :)





Bra blogg med, ska allt kika in här mera!

Ha nu en underbar kväll och ha det bra.

2009-01-09 @ 22:22:26
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

bella var ju helt ok!

2009-01-10 @ 00:42:43
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0