8 januari


Schnygga skorna

Första inlägget från Karlskrona i år då :). Så nu är man tillbaka, det känns tomt. Ekande lägenhet, iof så är mitt rum hemhemma också ganska tomt på möbler nu för tiden. Men tystheten, det är tyst. Inte en skrikande tonårsunge som bråkar med en skrikande mamma, det är härligt. Men kommer nog snart sakna dem igen...när det blir för tyst.

Annars har dagen inte varit toppen direkt. En sån där dag då alltig har kännts surt och fel och usch. Irriterad för minsta lilla och håret är fult efter klippningen igår (som alltid). Sen blev jag så irriterad för att boken jag beställde för mer en 1 ½ vecka sen inte har kommit, och jag beställde den i mammas namn så den skulle komma dit så att jag skulle få den innan jag åkt hem. Men så har den inte kommit, och jag har tenta nästa fredag. Så idag fick pappa gå och köpa den i bokhandeln och skicka den till mig. Så har jag tur så får jag den imorgon, annars på måndag, då har jag några dagar på mig att plugga, om jag inte hittar boken i skolan vill säga. Dessutom hade jag så mycket packning på tåget så jag kom knappt på det, inte av heller. Man känner sig som en klumpeduns, och gåstäckan från tågstationen hem blev inte rolig. Gick och köpte pizza sen, och den var inte speciellt god. Handlar frukost har jag också gjort, och duschat, och öppnat alla mina brev och börja packa upp lite. Hoppas på en bättre dag imorgon, då jag ska till skolan och ha basgrupp. Redovisa uppgiften "att referera". Annars gick tågresan rätt okej, träffade Rasmus i Emmaboda så sista biten blev lite roligare.

Ne nu ska jag fortsätta packa upp! Höres.


Kommentarer
Postat av: Bea

Mycket Snygga :D

Kolla på lets dance ikväll?

2009-01-09 @ 16:53:14
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0