4 januari Sista delen av resumén

Oktober
Bild lånad av Emma.

Den 3 oktober fyllde jag 19. Födelsedan spenderade jag på Dônkslaget (studentfest i Kna) som vi hjälpt till med. Det var piratsittning och jag höll mitt tal till mannen. Det var en lång helg med inte allt för mycket sömn. Samma helg kom pappa och Chris ner och hälsade på mig. De hade med sig massa möbler till min lägenhet, så tomheten slutade att eka, jihoo änligen blev det lite hemtrevligt. Vi började vägen läsa humanbiologi. Månaden fortsatte med plugg och festande, så en students liv ser ut..

November


N
ovember började med Kinky Night, vilket var en upplevelse, haha. Tyckte iaf att vi var i Rby väldigt mycket, inget fel med det. Vi fick våra overaller och invigde dem. Mamma kom och hälsade på en helg, det var så härligt att ha henne här. Min lägenhet på Kungsmarken besiktigades och jag blev av med den, jihoo :). Olle Wallner från fråga Olle var på kåren och vi jobbade en del. Månaden bestod även av väldigt mycket plugg, då tentan började närma sig. Har nog aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv..

December


D
ecember månad började med tentan i humanbiologi. Det gick bra och jag fick godkänt. Veckan efter så hade vi tenta i mikrobilogi, vilket också gick kanon :). Vi hade även praktiskt prov som jag även där fick godkänt på. Så denna månad var verkligen bra! Förutom det att jag inte fick aspa nå mer, vilket kändes lite bittert men men. Serverade på våran hjulsittning i Karlskrona och var även på finjulsittningen i Ronneby. Roliga kvällar!! Hade lilljul med SSK dan innan jag åkte hemhem till Södertälje inför julen. Efter att inte ha varit hemma på tre månader så var det skönt att få komma hem igen. Kom hem vid halv 12 på kvällen och började jobba på posten 6.30 morgonen därpå. Julen firades som vanligt hemma med familj och släkt. Nyår firades hos en kompis kompis i Ritorp, och det blev faktiskt en riktigt kul kväll!

Tack för 2008, det ha varit ett riktigt bra år trots allt tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Erika

hade inte heller ätit så mkt lussebullar- så det var på tiden att sätta igång o baka ordentligt ;-)

2009-01-04 @ 19:38:16
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Lina

Fin blogg du har!

2009-01-04 @ 19:46:05
URL: http://ballerlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0