31 januari

Sista januari är här, tristaste månaden är snart förbi. Snart kommer våran & sen sommaren!!!!! Och det blir ljusare & ljusare.

Idag fyller min skitunge till lillasyster år, MOPPPPPPEE. Kan ej förstå att hon blivit så stor. Hon kommer alltid att vara sju år i mina ögon. Synd att jag inte kan närvara på kalaset dock som pågår just nu... Hade varit roligare än att sitta här helt sjääääälv.

Idag har jag annars varit & köpt en strykbräda, äntligen fick jag det gjort. Måste hålla i pengarna lite bättre här efter. Jag har slängt pengar hit & dit den senaste månaden känns det som. Gjort av med nästan hela csnpengarna som jag fick, och det är inte ens februari. Men jag klarar mig, min frys är ganska full på god mat iaf! Hehe, btw så vann jag en auktion på tradera idag, fjolårets omtalade klänning från H&M Trend!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0