20 januari

Idag hade jag min första basgruppsträff för termin 2 och med min nya grupp. Även denna termin är jag i basgrupp 8, och det verkar som om det kommmer bli en riktig bra grupp. Det var inte direkt nån som var sådär jättetystlåten utan alla pratade på. Verkar även som att det kommer bli lite tuffare denna termin iom att vi fått en ny handledare som inte tillåter att man sitter och pladdrar på en hel basgruppsträff. Men det är väl bra det! Hehe, tog även på mig att skriva ett kontrakt tills nästa basgrupp som alla ska skriva under, hoppas de blir nöjda med det jag skriver.

Idag börjar mininollningen för det nya sjuksyrrorna. Jag, A-M & Mette ska vara phaddrar och det ska bli så himla kul. Hoppas det kommer lite folk också bara så att det finns några att nolla. Idag är det bara lekar sen kårkväll, imorn är det stadsvandring och pubrunda & på torsdag är det lekar och kårkväll.

Så idag ska det sjungas nollesången högt.... Får nog ta i extra mycket eftersom sjuksyrrenollor inte brukar vara så gaphalsiga..

Men innan det ska det hinnas med att handla och laga mat!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan jag låtsas att jag börjat denna terminen och vara med på nollning´? :P haha.. missade förra terminens nollning.

2009-01-20 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0