2 januari Jag fortsätter resuméra

Juli


I början av juli hade vi veckan i stan med konfirmanderna. Den veckan bestod även av massvis med bio, hela tre gånger på en vecka. Det var konfirmation i St:a Ragnhildskyrkan och vi fick säga adjö till varnndra efter tre jättehärliga veckor. Dan efter det hade vi möhippa för Maria. Temat för den var att hon skulle få vara stjärna för en dag, vilket jag tyckte var jätteroligt. Kvällen avslutades med en fantastisk middag. Dan efter det (:P) började jag sommarjobba på posten. Johan åkte till USA och jag var ensam :(. Men innan det var vi i Flen en helg, mys. Jag och mamma åkte även ner till Kalmar en helg och utforskade staden lite, då jag trodde och hoppades att jag skulle börja plugga där i höst. Staden var jättefin och jag har kommit på att jag vill gifta mig i kyrkan på Kalmar slott, jättevacker. Påväg hem från Kalmar åkte vi förbi Vimmerby och hälsade på Matador i sitt nya hem. Han var jättefint och verkade ha det så bra, jääte mysigt litet stall. Men han var jättestor :P. Dessutom färgade jag håret!

Augusti


M
aria och Pontus gifte sig den 080808, de var så fina! Jag fick reda på att jag kommit in sjuksköterskeprogrammet på Blekinge Tekniska Högskola. Vart tvungen att leta bostad på rekordtid eftersom att jag skulle flytta en och en halv vecka efter det. Den 22 augusti (jobbade till den 21) bar det av ner mot Karlskrona, mamma åkte med mig. Flyttade in i Kungsmarken och trivdes inte alls i den lägenheten. Som tur var så fick jag erbjudande på en annan lägenhet vid skolan som jag nappade på direkt, så jag behövde bara kvar på Kungsmarken i en halv vecka. Nolleveckan var jätterolig och jag träffade massa härliga männsikor.

September


1
september började jag i skolan. Kändes spännande med höga förväntningar. Hela september var det bara introduktion typ, så vi gjorde inte mycket vettigt alls. Det hände lite saker som jag ångrar och som dessvärre fick konsekvenser. Jag började aspa och träffade flera roliga människor. Vi jobbadekåren och åkte iväg på grejor. Jag var ute på hospitering på sjukhust i Karlskrona en dag. Var även hemma en helg.

SISTA DELEN KOMMER SENARE.

Kommentarer
Postat av: SandraLi

God fortsättning:-)

2009 blir ditt år, det känner jag på mig:-)

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Postat av: Sami

Hejsan!Söta tjejer.

Hoppas Att ni har haft en trevligt jul och Nyårs firande med alla vackra fyrverkerier. För min del så var det en ut av roligaste julen och ny år sen jag kom till Sverige. Nu vill ja tipsa dig och dina läsare om varan gigantiska MELLANDAGSREAN som har startat på www.paprikastore.se modekläder på nätet.

Just nu FRI FRAKT också.

RIKTIG GOD FORTSÄTTNING

Kram Sami

2009-01-03 @ 07:37:15
URL: http://paprikastore.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

fina bilder

2009-01-03 @ 10:52:28
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0