14 januari Min säng

Jag hatar min säng. Jag sover så dåligt i den. Den är hård som sten och inge skön alls. Hade nästan glömt bort hur hård den var när jag kom tillbaks. Tre nätter i rad har jag fått sova med en kudde under rumpan bara för att den har gjort så himla ont, du hörde rätt. Jag har sovit med en kudde under huvudet och en under rumpan. HAHA. Ne men vad ska jag göra?! Får be mamma & pappa köpa en ny madrass till mig och komma ner med den.

Idag har jag föresten köpt tågbiljetter för 700 kr, och det är bara ditresan....hemresan lär bli asdyr så det vill jag inte ens tänka på just nu. Åker hem till Södertälje den 19/2 och den 20 åker jag upp till Linnéa i Dalarna. Vi ska åka skidor i Romme med Borlänge-boysen, förhoppningsvis. Det ser jag fram emot. Det blir en dyr trip, men det får det vara värt tycker jag. Mamma och pappa betalar nog en del. Måste ju hyra skidor och köpa liftkort och sånt.

Nu ska jag laga hamburgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0