12 januari

Värst vad mitt besöksantal steg draskigt igår då. Alltid roligt, då folk börjar droppa in kommentarer. Idag tänker jag inte vara lika flitig med att blogga som jag var igår, då jag inte hade så mycket annat för mig. Idag är det skola som gäller. Har haft basgrupp, den sista med basgrupp 8, men ack så onödig även denna basgrupp var.. De ger inte så mycket längre. Ser faktiskt fram emot att vi byter grupper nu inför termin två, även fast jag gillar alla i basgrupp 8 jättemycket. Har även haft föreläsning idag, evidensbaserad vård. Japp det är lika kul som det låter, jag lovar. Äsch det är bara att plugga på tills tentan på fredag. Vi har elektronisk tenta  vilket betyder att det är uppbyggt ungefär som när man gör körkortsteorin. Man gör den alltså på data, får frågor med svarsalternativ och får resultatet direkt när man är färdig.

Åh nu börjar det lukta vitlök här, sugen man vart på vitlöksbröd dåra. Borde laga mat snart, börjar bli hungrig.

Ikväll ska jag se guldbaggegalan. Ska ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0