11 januari Mumsidumi

Ojojoj vad jag är sugen på godis just nu... Men något godis blir det inte ikväll, eftersom det vart det i fredags. Kanske får unna mig lite i veckan då jag har tentaplugg all day long every day. Medans jag var hemma under julen har mitt socker-begär kommit tillbaka helt galet... Vad mycket gottis jag åt då. Innan jag åkte hem var jag knappt sugen på godis. Bara dags för att börja avvänja sig nu när man är tillbaka i vardagen.


Hehe bild från nyår 05/06.


Ja sova kan man ju också göra i påsen, Linnéa!

Lite winegum hade inte suttit helt fel....... =S

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

mysblogg höru! haft en fin dag? puuz.

2009-01-11 @ 20:35:39
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: Matildha

Tack så mycket :)

2009-01-11 @ 21:08:45
URL: http://skracken.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du som inte har en gnutta fett på din kropp borde få unna dig lite godis emellanåt =)

2009-01-11 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0