1 januari Resumén fortsätter

April


April började med våran studentskiva som vi hade tillsammans med andra mediaklassen och fofi. Vi åt en tre-rättersmiddagHamnmagasinet där vi sedan var hela kvällen. En mycket rolig kväll med klasskompisarna. Var även på musiks skiva på det allt för roliga stället Stanleys... :P. Köpte min studentklänning, som jag från början inte var riktigt nöjd med men som på själva dagen kändes kanon. Programmet barnmorskorna sändes i SVT och jag satt bänkad varje onsdagskväll och grät. Mina tankar på att bli barnmorska stärktes ännu mer. Jag tror även det var i april (eller var det kanske mars?) som jag sökte in på högskola, samma program på 17 olika skolor i Sverige.

Maj


Hm finns inte så mkt att berätta förens i slutet på maj då jag åkte med på Ålandscyklingen. Som alltid flera underbara dagar på den vackra ön. I samma veva blev jag och Johan tillsammans igen efter ett års uppehåll. Jag var väldigt lycklig och livet rullade på. Jag var även på arbetsintervju på posten och fick jobb där till sommaren.

Juni


Sommaren var här och jag tog studenten. En utav de roligaste och absolut härligaste dagarna i mitt liv. Hela studentperioden var jätterolig med sista måltiden och pimpa flak och allt det där. Jag svimmade på pendeltåget och fick åka till Karolinska där de stack massa nålar i mina armar, det var ju bara mensvärk.... Jag, Johan, Linnéa, Rickard och Jonas var på Åland en helg. Det var också underbart, men kalt, blåsigt och regnigt., men lite sol. Efter det åkte jag ut till Alphyddan i två veckor för att vara konfirmandledare. Två härliga veckor med fina konfirmander.

FORTSÄTTNING FÖLJER


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mycket fina bilder du har lagt ut :)

Hoppas att du har haft en grym start på det nya året!

Kram

2009-01-02 @ 00:00:01
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0