9 februari

Idag är jag glad, för jag har fått lägenheten som jag var och tittade på förra veckan. Så imorn ska jag till PBA och skriva kontrakt om allt går som det ska. Sen så får jag flytta in från och med april, det är rätt så snart. Ser fram emot det jättemycket!!!!!!

Idag har jag pluggat hela dan. Satt i skolan fram till lunch & efter det var det resursförläsning. Har förstått att det är mycket mer man ska kunna än vad jag trott från början. Får sätta mig en stund till nu & sen varje dag fram till fredag.

Ser fram emot helgen sen, då ska jag på Hjärtslaget i Halmstad med Mette & Johanna. Vad kul vi ska ha!

Kommentarer
Postat av: dianad

Åh, vilken fin blogg du har, ska vi följa varandras via blogglovin?? =) Kram

2009-02-11 @ 00:03:03
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0