6 februari

Hej folk,
Allt bra med mig idag? Mja, lite seg och sleten så det blir en lugn kväll idag. Kom precis hem från "afterwork" på olearys med några tjejer från klassen. Oj vad jag har jobbat idag då, NOT. Jag har legat på den lata sidan idag och inte öppnat mina farmokologiböcker alls, fyfy. Men jag har iaf ringt PBA och sagt att jag vill ha lägenheten som jag var och titta på igår. Som btw var perfekt! Vill ha vill ha vill ha. Hon skulle kolla upp lite saker och se så att jag blev godkänd och att jag inte ha några betalningsanmärkningar eller så, sen skulle hon ringa. Typiskt att det är helg nu så jag får vänta tills nästa på måndag. Den var verkligen helt perfekt, stor för att vara en etta, stort kök, sovalkov, föråd och stor uteplats (där man kan ha gillfester till våren).

Igår var jag på kåren. Förfestade lite med en från min basgrupp. Trevlig tjej, kul att lära känna henne. Vi pratade på om allt möjligt så tiden gick jättesnabbt, och när jag titta på klockan så var den redan 0.20...Woops, dags att gå ner till kåren kanske? Så vid kvart i ett så kom vi till kåren, då hade massa redan gått hem. Men det var rätt bra med folk ändå, och vi hade jättekul den timmen vi var där. Tack för en kul kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0