4 februari

Godmiddag världen,
Håller för tillfället på å tvättar, vart lika mycket tvätt som förra gången. Annars så smider jag, Mette & Johanna planer för nästa helg = Alla ♥-dag :)

Idag har jag haft skola i en timme, läkemedelsräkning. Det var typ högstadiematte. Alltså inte så svårt, bara det att det var lite speciellt uppställningar och att man inte har räknat matte på ett x-antal månader. Men helt onödigt just nu, när vi ändå inte ska ha det på tentan. Den tentan kommer först i termin 4. Kanske smartast att börja det det då, så man kan koncentrara sig på farmakologin istället.

Igår var jag på PBA (fastighetsbolag) och sökte lägenhet. Det fanns en lägenhet tvärs över gatan som jag ska titta på, måste bara ringa till han som bor där för tillfället för att höra när jag kan få komma. Om jag tycker om den så är den helt perfekt. Jag får bo kvar så nära skolan, en egen lägenhet, jag får bostadbidrag (förhoppningsvis) + mycket annat.

Nej, dags att gå ner till tvättstugan igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0