22 februari

Kul att folk tittar in min blogg. Även fast jag inte är bra på att uppdatera regelbundet. Det är någonting med mig, jag är en periodare, en stor periodare. Ibland kan jag tycka att det är jätteroligt att skriva av mig och jag kan skriva hur mycket som helst, och ibland är jag tom, helt tom. Just nu känner jag mig tom. Det är mycket som händer just nu. Många val man gör får konsekvenser, både bra och mindre bra. Antingen blir det något bra av det, som jag självklart hoppas, eller så blir det inte det, då får man göra något åt det. Livet är som det är här och nu, och det kan jag inte ändra på. Men det finns en trygghet i allting, Gud. Även om han har varit långt borta rätt ofta. Men han finns.

Jag vill tacka mamma, pappa, bror, syster(?), Linnéa & mina sjuksyrror för att ni finns där. Hos er kan jag alltid vara mig själv & ni tycker om mig precis som jag är och er kan jag alltid vända mig till. Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: A-M

Och vi älskar vår sarahmedh för att det bara finns en som dig. Massa kärlek!

2009-02-22 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0