17 februari

Sitter i skolan & skriver ett litet miniarbete om det gynnsamma åldrandet och hur det är att vara äldre i Sverige jämfört med andra delar av välden. Är tvungen eftersom jag missar basgruppen på torsdag. Jag som aldrig missat en basgrupp nån gång under hela min tid här, och när jag väl gör det en gång så ska jag skriva ett arbete på 1-2 sidor & lämna in.

Kl 14 ska jag göra provet i ansvarsfull alkholservering. Hehe, känns som på tiden att göra det nu när vi hade föreläsningar om det i oktover/november. Det har kommit så mycket i vägen så man har helt enkel inte hunnit med det tidigare. Men bra att få det gjort nån gång iaf så man kan få sitt intyg sedan.

Men nu börjar jag bli hungrig, ska ta mig en tur ut till automaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0