12 februari

Hej folks,
Jag läääängtar verkligen tills jag får flytta in i min nya lägenhet. Kunna gå runt i myskläder & laga mat utan att nån har förfest i samma lägenhet... HAHA. Ne, men ikväll blir det lugn kväll, ingen kår för mig alltså, trots att det är alla hjärtansdag tema & säkert jättemysigt :P. Men har ju trots allt tenta imorgon, som känns sådär. Om den är lika svår som de gamla tentorna (som är på typ 6 poäng mer) så är jag definitivt kööööörd. Men vi får ha FASS, författningshandboken & en medicinsk ordbok så nån fråga borde gå där man bara kan slå upp svaret.

Ne men nu håller jag som sagt på att laga mat, tonfisksallad. GOOOOTTTT!!!!

Kommentarer
Postat av: hanni

hur giiick de då? :D

2009-02-13 @ 11:48:50
Postat av: ELLINORAK

åh tack! :)

2009-02-15 @ 21:41:25
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0