1 februari



Hej mina vänner,
Igår var jag på biodate med Johanna. Det var hur mysigt som helst. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv, ja det livet var ganska otroligt.. :P Vi åt massa godis & bio snacks & höll varanndra i handen. Filmen iaf var väldigt lång 2 tim 46 min. Den var bra med som sagt den kändes ganska lång och seg emellanåt. Men all film blir bra på bio så den var helt ok. Brad Pitt var snygg, även om gammalgubbe & spädbarn. :P

I natt dåra. Kom i säng runt 01.15 och somnade kanske vid 01.30. Vaknar av att min lägenhetskamrat kommer inklampandes, inte speciellt diskret (jag brukar vanligtvis inte vara så känslig för ljud när jag sover) pratandes i telefon (kom inte ihåg om högtalaren var på t.o.m), när hon pratat klart sätter hon på tv:n. Då åker mina öronproppar iiiiiiii. OKej man kan visa lite respekt när man kommer hem mitt på natten (klockan måste har varit mer än 01.30 iaf), det gör minsan jag. En av anledningarna till att jag vill bo själv när jag flyttar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0