30 december

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flytta till en egen lägenhet och bo alldeles själv bla
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag angav inga nyårslöften förra året
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov
5. Vilka länder besökte du? Grekland (Kreta)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag är nöjd!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget direkt utstickande
8. Vad var din största framgång 2009? Studierna
9. Största misstaget? Vet ej
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småsjuk och lite hypokondrisk
11. Bästa köpet? Min nya mobil som jag köpte i söndags
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, kläder, tågresor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När fetinglönen kom i höstas efter en sommar full med jobb :P
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Typ Poker face.. eller när kom den?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var glad!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgås mer med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig över saker och ting
18. Hur tillbringar du julen? Jag tillbringade julen hemma i Södertälje med familj och släkt
19. Blev du kär i år? Kär o kär..
20. Favoritprogram på TV? Bonde söker fru som alltid
21. Bästa boken du läste i år? Flickan som lekte med elden
22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En plattång med rundade kanter som man kan locka med också
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig faktiskt ingenting förutom plattången på min födelsedag. Men i jul fick jag inte allt jag önskat mig.. men det kan man ju inte få?!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var bakis :S åt pizza och bakade paj med Emma och Johanna :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? *Tänker, tänker*
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Tights, märkt att jag sällan använder jeans numera
29. Vad fick dig att må bra? Vänner och familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? No one
32. De bästa nya människorna du träffade? Nytt roligt BTH-folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0