20/21 december

Nu är jag i ett SNÖIGT Södertälje! Helt sjukt vad det snöar, var lääänge sen jag såg så mycket vitt på en gång. Har varit här i en hel helg nu men det känns inte som om jag har hunnit med speciellt mycket. Hälsat på mormor tre gånger, spelkväll x2, pulkaåkning, bakning och lite sånt. Trevligt värre iallafall. Imorgon ska jag träffa Sussie & Linnéa, kulkul :). Och på tisdag ska jag, pappa, och Denise till Nyköping (tror jag) och julshoppa. Nyköping är mysigt och det blir nog lunch eller så ute på något fint ställe.

Idag har jag hållt i en liten bebis, supermysigt. T.o.m när den spydde lite på mina kläder. Luktar bebis! Jag vill ha en bebis, snart. ;)

Nu ska jag sova!! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0