17 december

Hej kära bloggen!

Sista dagen i Karlskrona för i år, eller imorn kanske också räknas?! Det känns underbart! Hela dagen känns faktiskt underbar. Snön ligger vit på baken, knastrar under ens fötter och lyser upp. Jag blir glad av snö, men inte blötsnö för det läcker bara in i mina skor. Okej det är ju inte jättemycket snö, men det är det som Karlskrona ha att erbjuda. I Sthlm är det ju massa mer!

Näst sista tentan för termin 3 är avklarad och godkänd, t o m mkt väl godkänd ;). Härlig härlig. Nu har vi 20 sjukdomar kvar tills efter jul, mindre härligt. Men det ska nog gå bra, allt går att lösa, det är sant! Snart har jag gått halva min utbildning, hälften sjuksköterka :).

Ikväll är det Hjulsittning och pubtömning här i Karlskrona. Ser fram emot det, det blir säkert as-nice. Måste dock gå upp ganska tidigt imorn för att hinna med tåget. Men det blir ingen tidig kväll för mig för det, bara ingen alkohol :).

Nu ska jag plugga några timmar, så jag får lite gjort. Sen blir det nog en promenad i det härliga vintriga Karlskrona.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0