30 oktober

Är hemma. Var inte riktigt partysugen ikväll. Hem o sova lite och ladda för morgondagen.. Men annars har det varit en trevlig kväll som avslutades med subway... Hehe för andra gången idag, mitt hak.

Mötte på något skumt i trappuppgången oxå... En av dörrarna stod på glänt och det såg ut som om den var uppbruten för listen var trasig. Gick snabbt förbi men i farten såg det ut som om det var någon som låg inne på hallgolvet. Gick upp till min lägenhet och ringde till mamma (vad nu hon skulle göra?), gick ner i trappuppgången igen med mamma i luren, dörren stod fortfarande på glänt och jag försökte titta in så mycket som möjligt och diskret. Det fanns ingenting där förutom en katt och massa kläder på golvet, vilket jag kanske uppfattade som något annat när jag snabbt gick förbi innan.

Nu ska jag testa mina alternativa outfitter till imorgon och känna efter vilken som känns bäst... Sen blire sängen! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0