28 oktober - Julstämning

Ja just nu känner jag julstämning i helga min kropp, sitter nämligen och lyssnar på jullåtar...."Jag såg mamma kyssa tomten". Längtar så till jul, då får jag komma hem. Det känns lite konstigt att nästa gång jag kommer till Södertälje så är det typ jul, 17 december! Då ska jag bara umgås med när och kära och ha det skönt. Förmodligen jobbar jag också under hela vistelsen hemma över jul och nyår.. Vad ska man göra på nyår då?  De senaste fyra åren har jag ju varit på nyårsläger. Kommer kännas konstigt att inte fira nyår i Uppsala... Det blir inte riktigt samma start på det nya året om man säger så.

Men det är ju trots allt 2 månader kvar till jul så jag får skjuta dessa tankar framför mig och kanske konsentrara mig på cirkulationssystemet istället, känns lite viktigare just nu. Har föreläsning imorn och jag känner att jag inte fått grepp om det riktigt som jag fått med de andra avsnitten. Dags o plugga då.

Slänger in en jullåt för stämningens skull.. En av mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0