27 oktober - Måndag

Haft en typisk måndag, ganska trist å grå. Varit ledig men satt i skolan en stund på förmiddan tills jag tröttnade. Har även varit en sväng förbi ICA i stan bara för att jag hade lust. Willys har så litet utbud för affären här är så liten. Min favoritsoppa finns inte, men det gör den på ICA. Imorn har jag skola iaf i 1,5 timme, bara basgruppsträff. Vi ska väl antagligen diskutera cirkulationen och blodet som vi har föreläsning om på onsdag.
Längtar tills helgen, då det blir lite fart. Kinky Night på lördag, en studentfest i erotiskt tema. Man får komma i hur lite kläder man vill... Jag är lite scary inför det. Har hört mycket historier om hur folk har sett ut. Jag själv kör inte på lättklätt utan mer påklädd snyggt sexig stil.

Karlskrona en måndagseftermiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0