15 oktober

Kändes sådär att bli väckt klockan 04.00 av tidningsbudet. Vaknade med ett ryck av att det lät som om någon var vi dörren. Blir man inte rädd då? Blev klarvaken då, men lyckades iaf somna om.

Apropå brevbärare å sånt. Har fått brev från posten om att jobba där i jul. Den 18/12-9/1. Det är bara det att jag har inte bokat hemresa förens den 19. Funderar på att boka om den så att jag är hemma den 17 istället och i och med kunna jobba from den 18. Då kommer jag att missa en basgruppsträff vad jag vet. Men det kan inte vara hela världen, båda tentorna är ju gjorda då iaf.....tror nog att jag ska göra så....

Nu ska jag snart iväg på aspmöte. Länge sen man träffade familjen nu....lördags. Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0