13 oktober

Här nere går dagarna otroligt snabbt. Det hinner knappt bli måndag innan det är helg igen. Men det är rätt så bra för på helgerna händer så många roliga saker. Nu i helgen var vi aspar på Kindergarden i Ronneby och lekte med rookiesarna därifrån. Det var roligt som bara den, dock var vi på världens längsta mellanphes, från 17-22 innan kåren öppnade. Ja man kunde inte vara på topp hela tiden. Väl på kåren låg jag mest i sofforna och sov, hade magknip som sjutton.

Dock sitter jag här och är lite rastlös nu. Såhär sent kan jag inte plugga så jag sitter som en hök framför datan nu, finns inte så mycket annat att göra lixom... Imorn är jag ledig, eller ledig och ledig jag har ingenting i skolan iaf. Så jag ska ta lång sovmorgon och verkligen sova ut, behövs, sen ska jag plugga. Vi har precis börjat läsa om matspjälkningen nu och har föreläsning om det på onsdag så det är bäst att förbereda sig så gott det går!!!!!

Annars rullar livet på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0