4 november

Idag har det varit ännu än dag som spenderats hela dagen i skolan... Utan att få så mycket gjort. Min basgrupp skulle arbeta med våran gruppuppgrift om folkhälsa, då vi ska hitta 4 stycken artiklar som beskriver olika synsätt på hälsa. Vi har jättekul tillsammans vår grupp, men jag kan inte säga att vi är särskilt effektiva av oss. Klockan fyra när jag var tvungen att gå hem och tvätta hade vi endast valt vilka artiklar vi skulle använda oss av samt skrivit 2 rader på ett worddokument. Och då hade vi ändå hållt på sedan tio i förmiddags.

Vart föresten filmad idag för en informationsfilm (eller något sånt) för skolan. De frågade mig om jag hade lust att gå upp för trappan så att de kunde filma då. Linslus som jag är så ställer jag ju såklart upp.

Imorn, föreläsning om njurarna. Sen är det plugg som gäller, har att ta igen eftersom jag inte hann plugga något i helgen och inte så mkt idag pga av vårt effektiva grupparbete.

Om två veckor ska vi även ut på våran andra hospiteringsdag. Den här gången ska vi vara på ett särskilt boende, antingen äldreboende, demensboende eller något liknande.

Tips: Min brors blogg, från Spaninen.


Kommentarer
Postat av: GM

Allt bra idag? =)



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.

2008-11-05 @ 10:30:30
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken är din favorit serie? :)

2008-11-05 @ 21:20:13
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hanna: Min favoritserie på tv Var OC

2008-11-05 @ 21:26:40
Postat av: Sarah

GM: Toppenbra!

2008-11-05 @ 21:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0