30 november - 1:a advent

Tenta imorgon då... Känner mig faktiskt ganska lugn, och har gjort det i några dagar. Vill känna mig lite nervös iaf. Paniken kommar säkert komma imorgon när man sitter där med tentan framför sig. Men man kan det man kan nu lixom, det får räcka. Imorn kväll blir det även lite fest är det tänkt, hoppas att man känner att man har nått att fira bara....

Ikväll blir det tv-kväll så det ryker om det. Massa saker jag vill titta på, men det går ju inte att titta på allt. De sänder ju från globen hela kvällen, samtidigt som det är en ny Wallander film också. Får nog sitta och sappa. Denise är i globen nu, jag blir så avis :P

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Följer du AA fortfarande? Fy vad jag stör mig på vissa grejer!

2008-12-01 @ 22:51:40
URL: http://neusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0