27 november

Idag är jag på bättre humör. De ringde från posten och sa att jag får jobba 18/12-5/1. Yeah, då har jag något vettigt att göra när jag är hemma + att jag får lite slantar inför nästa termin. Annars idag, när jag gick till skolan då vart jag helt nerskvettad av lera av en lastbil. Mina beiga byxor vart helt prickiga. De håller på å bygger (gräver) precis vid skolan så det åker lastbilar och grävskopor förbi hela tiden. Idag så sprängde dem också, så vi fick flytta oss från fönstern, sen sprängde de och hela golvet skakade....

Ikväll ska vi aspar bada bastu... Efter det blir det kåren med livemusik. Det blir nog en rätt tidig kväll, får ju inte sova bort halva fredagen då det finns vettigare saker att göra. De ska besikta min gamla lägenhet på Kungsmarken, sen ska jag lämna nycklar o så på Karlskronahem. På kvällen kanske, kanske jag åker till Karlshamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0