21 november - Fredag

Nu är det helg igen! Som vanligt, börjar bli bortskämd :P Men just nu spelar det ingen roll, måste plugga i helgen oavsett. Bara en vecka kvar.....

Igår var fråga Olle-Olle Waller på kåren, han pratade jättemycket, svarade på frågor med jättelånga svar, så att han till sist glömde vad fråga var. Hehe, ne men han var en riktig mysgubbe.. Jobbade sedan, vilket var väldigt segt. Var inge folk alls där igår, så vi var väl fler som jobbade än besökare, även fast vi inte var så många som jobbade igår. Vi syrror gick hem vid kvart i tolv nån gång eftersom vi skulle ha redovisning idag. Så vi slapp städa :P

Som sagt idag så hade vi redovisning, vi hade en lektion om blodet för en annan basgrupp. Vilket gick bra. Efteråt satt jag och min basgrupp i bibliotektet och pluggade humanbiologi.. Det är så mkt roligare att plugga ihop, även om jag pluggar bäst och helst själv.

Lugn kväll annars, hämtat ut paket, handlat lite och kollat på idol... Imorgon har vi andra delen av alkoholutbildningen som vi måste ha för att få jobba i baren. 9.15-16.30 imorn då.. Om några veckor ska vi ha ett prov på det vi ska kunna.


Henning, Olle, å jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0